SHOPPING


Date: 2010-02-04 / Time: 23:16:19
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

Idag har jag gjort det jag är bra på att göra.. alltså shoppat! Fick låna Mattes bil, så vi åkte passade på att åka ut till Köpis jag, Sandra, Jessica och Malin :)

Scorett 799:- (DOM SKREK DENICE I BUTIKEN, SÅ JAG KUNDE INTE LÅTA BLI)



Leggings, 199:- och väst, 499:- från den nya butiken inne på köpis (bredvid jack n jones)


Västen är längre ibak och jag älskade den på ;)



Leopardmönstrade, kanske hur snygga som helst. (Anders kommenterade t.o.m idag och frågade om jag gillade djurmönster, haha) You mean LOVEEE


Nytt hårband från Lindex, 79:-


Och sist med inte minst, en nackkudde som är perfekt eftersom jag badar så mycket :) Hemtex 99:-


Är super nöjd med alla köp idag. Nu blir det sängen.. Matte har redan bäddat ner sig.
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]