MATTIAS 24 ÅR


Date: 2010-02-17 / Time: 11:47:27
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Idag fyller min bästa bästa Matte 24 år. Grattis på födelsedagen. Den ska bli toppen ;) Vi ska på kalas i Sätra klockan 5. Sen blir vi där hela kvällen. Ska bli jätte mysigt :) Vi ska även fira mig också :) Hehe

Jag älskar dig.. 5 år och 3 månader.. Detta är bara början Majsen!


Igår hade vi tjejmys hemma hos Sundberg med Jessica och Anna. Vi åt glass med varma bär och gurkstavar och dipp. KANSKE hur gott som helst? :)

Idag har jag hunnit med att gymma en timme och nu väntar jag på pappa. Vi ska möta upp farmor på Tennstopet och luncha. Jag ska självklart ta deras Ceasarsallad. Godast i stan.. Efter min då=) Btw, jag är ledig idag för er som inte förstod de :) Så skööönt

Mysoutfiten från igår.


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, ja det är gott med ceasarsallad, men du missbrukar ju den. Tröttnar du aldrig? :P

2010-02-17 @ 19:04:44
URL: http://moooshi.blogg.se/
Postat av: Anna

ja igår var det MYS! jag måste lära mig att käka dipp UTAN chips nu ;) haha. älska gurka! tack för igååår :)

2010-02-17 @ 22:36:48
URL: http://annalake.blogg.se/
Postat av: jessica

nej men Denice nu får jag ju ångest, har du tränat i dag? vad duktig du är då!!

2010-02-18 @ 01:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]