Mätt som en plätt


Date: 2010-02-01 / Time: 19:48:14
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Så fort jag slutade gick jag hem och lagade mat. Ska bara blogga lite snabbt nu, sen ska jag och Jessica hem till Sandra och kolla på Outsiders, Spårlöst och Paradise. Fullsmäckad kväll framför tvn, så att säga..

Här kommer lite bilder från helgen.

Sandra var social och löste korsord ;) Haha



Och helgens vimmel :)


Igår när jag vaknade.. Så var Matte så finulig. Han hade lagt toa papper på mitt täcke som jag sedan skulle följa.. SPÄNNANDE ELLER HUR?
Toapapperet låg överallt i hela lägenheten. (Bild Varning! Bakis och dageneftersmink)

Tillslut hittade jag mina paket.


Du är världens gulligaste. Tack för allt baby.
På onsdag ska jag ha kalas tillsammans med mamma. För då fyller hon år. Det är bara 3 dagar mellan våra födelsedagar :)

Nu ska jag kila iväg.. Om en kvart börjar Outsiders :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]