B i o


Date: 2010-02-28 / Time: 20:13:55
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Godkväll. Nu börjar klockan dra ihop sig.. Åhh.. jag vill inte att min lediga dag ska ta slut. Har precis klippt Matte. Och ska byta om nu. För vi ska på bio med Jess & Hulken ;) Jag älskar att gå på bio. Och det är så många som jag vill se nu. Jag ligger lite efter känns det som. Vi tänkte iaf se Shutter Island men det fanns bara sug-platser kvar. Så Farsan blir det. Hört att den ska vara riktigt rolig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]