21.51


Date: 2010-12-02 / Time: 21:51:55
Kategori: Shopping / 1 Kommentarer

Idag har vi shoppat på köpis. Jag köpte ett mysigt hårband och en svart transparant tunika som jag ska ha på lördag ;) Så ni får se den på partybilderna sen.

Nu har jag legat i soffan, druckit té och kollat på Robinson. Jag är dyngtrött men jag kan inte riktigt gå och lägga mig än. Jag ska hämta mamma på tågstationen om ett tag. Men tåget blev ju såklart inställt från Sundsvall så hon sitter på en buss nu och skulle varit hemma runt 8. Bra där!



Kommentarer
Postat av: sofie

åååh, du e jämt så¨snygg!! :) Du inspirerar mig!

2010-12-07 @ 17:05:43
URL: http://sofiemylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]