19 December


Date: 2010-12-19 / Time: 21:04:24
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Min helg var superlugn. Jag är förkyld som fan och har ont i halsen. Därför har jag inte tränat något och kommer inte göra det imorgon heller. Jag vill bli frisk!!!!!!!

Men jag har handlat klart alla julklappar nu iallafall och känner ingen stress för julafton längre. Sen har vi kollat på film, ätit gott och tagit det lungt. Har inte haft någon ork att blogga. Har heller inte haft något roligt att skriva om. Men imorgon kommer en ny vecka och nya blogginlägg ;)

Hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är apelsiner i mängdeeer, inga sjukdomar till julafton :)

2010-12-19 @ 21:51:18
URL: http://sannalarssons.blogspot.com
Postat av: frida

"mitt helg har superlugn"

Braaa svenskaaaa

2010-12-19 @ 22:55:20
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: Denice

Hahshhahahhahah

2010-12-20 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]