Lite frågor


Date: 2010-08-05 / Time: 15:14:25
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

1. VAD HETER DU?
- Marie Denice Sköld

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
- Har långklänning på mig

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
- Hurtful på radion

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
- Var på bio med Jenny och Jessica

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
- Lunch på Kina med Pappa och Dojan

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
- Underbart, solen skiner

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
- Pappa, innan han skulle hämta mig.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
- Ögonen absolut

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
- (?)

10. HUR MÅR DU IDAG?
- Jätte bra. Dock lite snorig

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
- Ramlösa helt klart

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
- Iskall Heiniken på flaska. Finns inget bättre

13. FAVORITSPORT?
- Fotboll, Hockey och Curling

14. HÅRFÄRG?
- Mörkbrunt (4B)

15. ÖGONFÄRG?
- Grönbruna

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
- Solnedgång från min balkong

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
- Lillasyster Josefine, 19år

18. FAVORITMÅNAD?
- Älskar sommaren. Så juli

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
- Inception

20.TUR NUMMER?
- 4

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
- Lördag är bästa dagen

22.FAVORITHOBBY
- Finns så mycket jag gillar. Men vännerna!

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
- Nej, tvärtom!

24. FAVORITLÅT(ar)?
- Jordin Sparks - No Air

25. SOMMAR ELLER VINTER?
- SOMMAR

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
- Kyssar. MUMS

27. HUR BOR DU?
- Lägenhet på Söder

28: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
- Skäms över att säga det. Men jag har aldrig läst ut en bok.

29. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
- Har ingen faktiskt

30. FAVORITSPEL?
- Frågesport

31. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
- Jag är nära

32. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
- Näe.. Blir yr när jag tänker på det!

33. ÄR DU ROMANTISK?
- Om jag vill så kan jag absolut vara det

34. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
- Jag är lycklig.

35. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
- Jobb först, sen är det party som står på schemat

36. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
- Kvart över 3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]