PUSS


Date: 2010-08-25 / Time: 20:42:36
Kategori: Me and friends / 2 Kommentarer

Hejsan! Efter jobbet idag så åkte jag, Anette och Frida ut till Ikea och köpis. Det blev lite shopping, Frida köpte en as snygg lampa som hon hade kollat på i evigheter. Men tog sig äntligen i kragen och köpte den. Själv köpte jag fyra stycken assköna kuddar :) Det var på tiden. Vi har nu två feta kuddar, en mellan och en smal kudde. Matte brukar ha en stor och den smala. Vilket betyder att jag har en tjock och en mellan. Ni kanske förstår varför jag brukar ha nackspärr?

Nu har jag laddat ner Trubbel i Paradiset och ska bara ligga och njuta i sängen bland våra nya kudds. Så här säger jag godnatt ♥ Imorgon bitti kl 7 står pappa nedanför laddad för en PW.





Kommentarer
Postat av: malin anshagen

leopardkuddar?? ;)

2010-08-26 @ 00:21:56
Postat av: Denice

Hahaha neej! Vanliga till sängen. Men jag har ju leopard örngott att bryta dom med ;)

2010-08-26 @ 10:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]