KRÄFTIS


Date: 2010-08-22 / Time: 20:10:53
Kategori: Me and friends / 3 Kommentarer

Hej på er. Hoppas ni haft en bra helg.

Vi hade en sån otroligt rolig kväll igår. Bästa kräftskivan jag varit på. Sandra fyllde 21 år och tog revansh på sin 20 årsfest som aldrig blev av. Så det var en kräftskiva/födelsedagsfest. Vi var hon hennes mamma i Sätra. Så hade vi ton med kräftor, partytält, dansgolv, bra musik, grill och allt man kunde tänkas behöva under kvällen. Alla var astaggade och jag har massor roliga med kort och filmer från igår. Tänkte lägga ut så många bilder ja orkar nu innan kvällens segfilm "No country for old men" börjar.

Idag har jag, Frida, Madde, Sandra, Anette, Rickard och Danne kikat på en rulle här. En riktig segdag med soffhäng helt enkelt.





Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, va ska man säga. Spårat är väl bara förnamnet ;)

2010-08-22 @ 22:15:36
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: Sandie

Sjukt roliga bilder:) En sån skiva lär vi göra om:)

2010-08-22 @ 23:05:25
Postat av: malin anshagen

Sommaren bästa fest, det fick man känna i söndags! hatar kortet på mig o robban, hur ser jag ut?? du, joico passar så fint hemma i badrummet till handdukarna...tror du tomme blev lite galen när han hörde va det kosta...eftersom det va han som betala;) hahahah!

puss till leopardkvinnan från raggarn;)

2010-08-26 @ 00:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]