INCEPTION


Date: 2010-08-05 / Time: 00:16:49
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Vilken sjukt bra film! Jag kan inte förstå hur man kan komma på något liknande. Den var så bra. Det går knappt att förklara vad den handlar om. Att man drömmer, och i den drömmen drömmer man en dröm. Och att 1 minut i verkligheten är 3 min i drömmen, 60 min i nästa dröm och så vidare. Och bygga en idé i någon annars dröm. Alltså, jag kan inte förklara. Så det är bäst jag låter bli. Haha

Riktigt cool film. Skit bra skådisar och effekterna var grymma. Jag säger som Justine. Skulle kunna se den igen, nu!




Skådespelarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]