Denice


Date: 2010-08-07 / Time: 14:30:16
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag har jag namnsdag! Glömmer nästan alltid bort när jag har. Man har lixom ingen koll. Men nu fick jag precis ett mess från farmor som grattade mig. Gulligt :) När jag var i Turkiet så märkte vi att Denice var ett super populärt namn där. Det fanns en bank som hade Deniz, många killar hette det och så betyder det hav på Turkiska ;) Det fick jag lära mig!

Har varit och käkat med pappa och Jenny på Tennstopet. Då åt jag såklart min älskade ceasarsallad.
Men nu är vi hemma hos Jenny. Ska snart ner på stan och träffa upp Anna som har kommit heem :)


Kommentarer
Postat av: sanna

åh jag vill också gå ner på stan med er och träffa anna.. grattis på namnsdagen <3

2010-08-07 @ 19:26:48
URL: http://sannalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]