Tv mys


Date: 2010-04-14 / Time: 21:37:39
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Tjena bloggen! Idag är det tvkväll.. Ankan söker assistent och nu Efterlyst. Sen är det Sandhamn. Jag är så glad hela tiden när solen skiner ute. UNDERFUCKINGBART! Dagen har bara sprungit förbi. Morbror och kusinerna kom förbi efter jobbet en sväng :) Kul o se dom!

Imorgon har vi invigning på salongen från klockan 19. Då har vi bjudit in familj, frisörer, försäljare m.m. Det blir skumpa och snittar. Ska bli jätte roligt.. och spännande. Då imorgon blir det sent. Så vi får se när jag hinner blogga ;)

Förstår inte heller vad det är för fel på MMSbloggandet. Suger!! Det funkar lixom inte.

Kolla va fint det har blommat utanför mammas hus då :)



Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]