Tjena bloggis!


Date: 2010-04-20 / Time: 20:54:07
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Tvättning för fulla muggar. Ska ner igen 5 i 9. Det är ruttet och tvätta. Man blir låst till hemmet, drygt och vika och det tar sån tid. Men nu behövs det inte göras på en månad sen. Skönt!

Dagarna bara springer förbi, det blir väl så när man har roligt :) Imorgon är jag själv på morgonen, då ska jag fixa med massa produkter och vårat nya datasystem ;) Hoppas verkligen att det kommer gå bra. Men det tror jag!
Efter jobbet gick jag och Matte ner och tränade. Så skönt att bli svettig. Nu är jag trött i kroppen. Och då tvättar vi, bajs alltså!

Men DH har iallafall kommit ut. Jeeeeej!

Jag vill ha sommar och värme! Dom här bilderna tog Cissi på Gotland förra sommaren när vi badade i ett kalkbrott lite utanför Visby ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]