Pics påväg


Date: 2010-04-05 / Time: 19:51:34
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej! Är det någon som är sugen på att se bilderna då? Ska börja ladda upp dom nu.. Men det är så sjuuukt många bilder. Kommer nog komma i omgångar. Hehe

Nu är iallafall äntligen min älskling hemma. Vi somnade 4 inatt. Han hade köpt massa bra grejer, dock mindre än vad jag trodde. Men det var väl mest skit där nere. Jag fick 4 RayBans och lite kläder. Hur bra som helst.

Idag har vi varit med varandra hela dagen, kollat på bilderna från resan, käkat påskmiddag hos farmor och gymmat. Är helt slut i kroppen nu. Vi ska hyra en film senare och äta gurka och dipp. Imorgon börjar båda jobba. Skönt med vardag igen faktiskt. Ska bli så kul på nya jobbet.

Salongen Karlavägen 21 jobbar jag numera på. Så är det någon som vill komma till mig så är det bara att höra av sig på, 026-124721 och det är 30% på alla mina behandlingar eftersom jag inte tagit min gesäll än ;) Hur bra som helst, eller hur!

Puss alla


Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul med nytt jobb Denice :D vart ligger det nånstans!? Jag skulle behöva göra slingor snart igen hihi. Va fiiiin du är förresten, strålar om dig! Men det var väl ingen nyhet ;) Kramelikram :)

2010-04-06 @ 15:43:41
URL: http://annalake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]