Karlavägen 21


Date: 2010-04-15 / Time: 22:27:06
Kategori: Anything/Everything / 7 Kommentarer

Hej kära vänner. Nu är jag hemma efter en lång lång dag på jobbet. Vi har haft kunder hela dagen, förberett med mat och allt inför invigningen och vi har varit stressade kan jag säga. Men allt har gått jätte bra och det har varit proppat med folk. Jätte jätte roligt. Massa seriösa frisörer och alla som har hjälpt till med salongen och så.

Imorgon börjar vi 11, så det blir sovmorgon. Jätte skönt. Sen är det helg. Helt underbart! ÄLSKAR att inte jobba lördagar längre. Förut jobbade jag ju alla lördagar, men nu är det bara om det är baluppsättningar eller något speciellt. Men det är ju bara hur kul som helst. Jag är jätte trött nu, så jag ska snart lägga mig.

Lite bilder från nya salongen som jag tog första dagen när det fortfarande var lite stökigt :)

Schamoneringrummet, med inbyggd massage i stolarna. LYX


Sofi fick vara modell ;)


Våran fina kaffebar.



Våran snygga toadörr.


Vi jobbar med Joico och KMS som är lyxmärken ;)


Sofi och vår undarbara chef Anna-Karin ;)


Godnatt godnatt


Kommentarer
Postat av: Mandy

Åh Gud va fint och fräsch det var! Va roligt att jobba där :))

2010-04-15 @ 22:37:09
URL: http://annaamanda.blogg.se/
Postat av: Frida

Gud va kul att du börjat där. De kommer bli skitbra ju! Snart måste jag boka klipptid igen ;) puss

2010-04-15 @ 23:29:50
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: The BOSS

Snygg presentation av salongen, nu blir det en extra kaka till kaffet!!!

2010-04-16 @ 22:10:20
Postat av: malin anshagen

åh va fint! tur ni bytt jobb, här kommer du ju få superbra hjälp till gesällen! ni borde fylla öppna spisen med massa fina blockljus :D kraam

2010-04-17 @ 18:01:15
Postat av: Malin

Meh, vad roligt att du jobbar där. Min farmor bodde och hade sin salong där innan er, på nedre våningen där ni har eran nu! vad snyggt det har blivit ^^,

Kanske bokar en tid nån dag, skulle vara kul att komma dit och se hur allt ser ut nu! :)

/Malin.

2010-04-18 @ 15:59:43
URL: http://annylinnea.blogg.se/
Postat av: cattis

vart kommer de svarta skorna du har på bilderna ifrån? skitsnygga har letat efter sånna.

2010-04-20 @ 21:42:00
Postat av: Denice

Bootsen kommer från DinSko och det är deras egna märke. Kostade endast 499:-

2010-04-20 @ 23:05:09
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]