Hemma igen


Date: 2010-04-18 / Time: 14:49:13
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Minigolfen var stängd så det blev en lång promenix istället och ett litet glasstopp i solen. Så skönt.. Kunde varit liiiite varmare bara. Men vafasen, man ska ju inte klaga.

Ikväll blir det 3D bio i Sandviken. Så konstigt att dom har det och inte vi. Vi ska se Clash of the Titans. Grabbarna fick bestämma. Annars hade nog jag valt Sebbe. Den verkar jätte bra! Har ju inte sett Alice i Underlandet än heller :( Dåligt av mig. Jag som är så filmtokig annars.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]