Heeelg


Date: 2010-04-09 / Time: 21:12:02
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej bloggen! Kom inte upp i skaplig tid idag som ni nog förstår. Jag var supertrött i morse och drog ut på tiden så mycket som möjligt. Sen fick pappa skjutsa mig till jobbet så att jag skulle hinna + för att det regnade.

Efter jobbet åkte jag direkt hem och hoppade i ett varmt varmt bad och lyssnade på musik. Så skönt och avslappnande. Fick massage idag på jobbet av Pia som är våran massör där. Jag är totalt överspänd i axlar och rygg så hon tröck på massa koter och knådade, så nu är jag helt blå. Helt sjukt att det kunde bli så. Men det känns så skönt nu efteråt.. men det ser ut som hell!!!! Blir nog ingen klänning med öppen rygg imorgon om man säger så :P

Ser ni?


Matte visade mig nyss vårat sjukskåp med alla våra sjukgrejer. Där ligger allt i en hög och utspilld Kanjang. Som självklart jag har ställt in utan att skruva åt korken. Fick ta ut allt och rengöra. Suger! Men nu är det klart, ser ut som träskåpet är nylackat med lite mörkare lack ;) Snyggt faktiskt!

Efter de har jag haft kuddkrig med Matte för att jag blir så sur på han och självklart så är det jag som kastar kudden som träffar sängbordet och där står det ett fullt vattenglas som ramlar och blöter ner Mattes historiaböcker, laddare, lampa och allt som stod på bordet. tyyypiskt.. efter att jag torkat upp allt sätter jag mig vid datorn för att blogga. då kommer Matte med en skål godis som han häller över mig!! så nu ligger det godis all over och nu är det krig.







Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahahah ni är så jäkla roliga!!

2010-04-09 @ 23:54:37
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]