Varm eller kall?


Date: 2009-09-14 / Time: 18:57:48
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Snart kommer Jenny E hit :) Var jätte länge sen vi hittade på något. Vi ska kolla på "Sveriges fulaste hem" och "Svenska Hollywood fruar" (längtar) och uppdatera varandra lite. Har inte ens hunnit kolla in hennes nya lägenhet :) Är säkert jätte fint Jempa!

Idag har jag verkligen lärt mig mycket i skolan. Vi har gått igenom varje person i klassen och kollat från grunden om man är varm eller kall? sen vilken av årstiderna man var.

Vi började med mig. Jag har alltid fått höra att jag är varm. Gud va varm du är och du ska absolut bära guld och ha guld i håret. Men idag, så kom vi fram till något helt annat. Jag är kall! Det enda som är varmt på mig är min hy och ögonfärgen närmast pupillen (som är gulaktig). Annars är läpparna kalla (rosa), resten av ögat(grå,blå,grön). Mina ögon har alltid setts som gröna, inget snack om saken. Men idag när vi kollade var dom lixom gul i mitten och mest gråblå längre ut. Vart är det gröna? Kan det vara att man tror att dom är det, för att gult och blått blandas på längre håll och så tror man att det bara är grönt eller? Jag är helt förvirrad. Här trodde man att man kände sig själv. Jag kommer iallafall ändå alltid se mig själv som grönögd ;)
Hur som helst så är jag sommar iallafall. Jag passar i dom fulaste (mjölkande) färgerna. Dom ser solblekta och dassiga ut :( Men nästa hårvård så ska jag iallafall testa en kallare färg på håret och kolla om det kan bli bättre :) Ska bli spännande. Jag som inte alls trodde att jag skulle passa i kalla färger på håret.

Det har varit jätte intressant idag att få lära sig att se och hur man verkligen ser skillnaden? Inte är den stor ibland heller, men den finns.
Silver är ju också min färg då. Och kan ni tänkte hur mycket guldsmycken och guldklänningar jag har eller. Vad ska jag göra med dom nu då? Hehhe.. Näe då! Jag tänker inte slänga dom. Jag tycker ändå om att bära guld så det tänker jag fortsätta med. Men mer silver i framtiden blir det garanterat.

Vad tror/tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Lovan

yess! ska punga ut dom från mor :) men aa, ring mig då om du hinner! så myser vi!

2009-09-14 @ 19:21:06
URL: http://lovisaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]