Torsdag


Date: 2009-09-10 / Time: 09:22:58
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Godmogon. Idag är jag faktiskt mycket piggare. Äntligen! Mår jag så här hela dagen idag, så blir det praktik imorgon :) Jeej, hatar och bara ligga inne. Jag som har så mycket spring i bena och mycket för mig hela tiden.

Vaknade halv 9 idag och knäppte på tvn och kollade på The Voice (favoritmorgonprogram) Det är så synd bara att jag inte kan kolla på det på vardagarna annars när jag ska till skolan. Jag går ju upp innan programmet ens har börjat sändas. Hehe. Nu kollar jag på nyhetsmorgon.

Så strax blir det lite frulle och lite bloggläsning. Ha en fin dag ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer faktiskt hem om två veckor :) Då tänkte jag ge goya en chans. Väldigt längesen jag var där nu :) Krya på dig!

2009-09-11 @ 19:40:01
URL: http://joforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära!

2009-09-11 @ 20:07:32
Postat av: Anonym

http://sarahadil.blogg.se/

2009-09-11 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]