Tisdag


Date: 2009-09-15 / Time: 20:01:41
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

När jag kom hem till Gävle gick jag raka spåret hem till Jenny. Super trött och super hungrig. Sanna och Johanna var redan där :) Sen gjorde Jenny en super god köttfärssås och till det åt vi spagetti (som alltid) och ketchup. Gott gott! Sen följde Jenny med mig hem en sväng. Hon skulle få lite grejor till hemmet av mig som jag hade över. Sen åkte hon hem igen:) Dom skulle kolla på Idol hos Justine. Själv ska jag kolla med älskade Matte som strax kommer hem. Vilken tajming. Kanske det som var lite meningen också:)

Nu håller jag på med maten. Det blir ostsnitzel och pommes med bea till Matte. Nu bärjar Idol!!! Go Gävle, go Gävle!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]