Roast på Berns


Date: 2009-09-14 / Time: 22:26:24
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu har Jempa gått hem och jag ligger i sängen. Båda programmena var roliga tycker jag. Hollywoodfruarna kommer jag helt klart titta på iallafall. Dom är ju så sjukt roliga. Jag och Jenny skrattade jätte mycket. Dom bodde ju hur fint som helst. Det blir man verkligen avis på.

Nu kollar jag på Roast på Berns. Det är så jäkla roligt! Det måste ni se. Jag älskar det!! Ikväll roastar dom Pernilla Wahlgren. Haha, så bra!! Efter de blir det sovdags.

Längtar tills på onsdag klockan 21.55. Då börjar Fråga Olle-dokumentären och sen börjar Nöjespokalen på torsdag klockan 22. Måste ses! :) Det börjar bli mycket bra på tv nu. Så kul! Nu väntar jag bara på nya DH avsnitt :)

Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]