På tåget


Date: 2009-09-01 / Time: 17:08:53
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu sitter jag på tåget och är på väg hem. Är i Hofors nu och står still :( Vill bara hem nu. Jätte skönt att vi hann sluta i tid så att jag kunde ta halv 5 tåget. Annars hade jag kommit hem till 8 och det är ju verkligen drygt. Idag ska jag bara hem och slappa. Har ingen klippning eller så idag, så nu ska jag verkligen passa på och vila mig. Kanske kolla på en bra film och lägga min tidigt.

Har varit helt slut idag, men det har samtidigt varit så himla roligtl Trodde att jag skulle lära mig mer nya saker om lösår än vad jag redan kan. Men inte så mycket ny info fick jag. Men det var skoj och prova på de olika teknikerna och vad skillnaden är på håren när de kommer från olika delar av världen.

På torsdag ska vi ha modeller igen. Fick reda på det igår. Blev en sån här impuls modellektion. Då ska Madde och Sandra följa med mig :) Så då får vi se om det går att göra som nå snyggare :) Jag har lite funderingar på vad man kan göra. Men det är helt klart dom som bestämmer. Ska bli jätte roligt iallafall.

Hörs senare. Nu ska jag vila lite på tåget :) Zzzz ...


Kommentarer
Postat av: malin

attans då.

näe vi hade vart i bellas stuga i rällsjön, så vi stanna till för en bit mat :) nu är man hemma.. faan hofors, ingen kanonby de inte ;P

fina fiskar.

ingen som heter jonathan ? :)

kraaam

2009-09-01 @ 18:53:50
URL: http://momalolinons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]