Idol snart :)


Date: 2009-09-22 / Time: 19:41:32
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Hej hej gobitar. Nu är jag klar med Sandra och Linus, och jag har hunnit käka och slappat lite. Skulle varit med Jenny och Sanna nu men både jag och dom är för lata för att offra sig att komma till en. Så vi får ses imorgon istället.

Louise som jag klippte idag då! Vilken urgullig söt liten tjej. Gissa åldern då? 2,5 år!!!! Har aldrig klippt en sån liten plutt för. Tog en kvart.. Hon hade så litet huvud och små lockar i håret. Världens sötaste! Så det var verkligen jätte roligt.

Matte kom precis hem nu.. Så snart blir det lite Idol sen kanske en film. Är så trött nu efter en lång dag med massor att göra.

Imorgon är det tråkiga onsdag som gäller. Just för att vi kommer hem klockan 8 :( Det förstör allt!! Man orkar inte göra någonting!! Heheh .. Pessimist? Neeeee!

Bild från Jennys fest när Billy var hemma :)



Kommentarer
Postat av: Sol jenny

Louice fick även lite lila färg i håret av mig, hon blev lite sotis på brorsan... ;o)



Snygg Jenny blev i lugg!!!



See u tomorrow

Sol

2009-09-22 @ 20:15:07
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]