Husvagnsfest


Date: 2009-09-04 / Time: 22:54:54
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Hehe, nu sitter vi i husvagnen i Årsunda och dricker sprit och öl. Jag, Sandra, Madde, Matte, Tunnan, Hedlund, Matte och Henke. Inte så bra väder! Eh, skiter man väl i. Imorgon blir det tidigt. Ska upp 7 och börja fixa allt. Det är så mycket som ska göras. Första start går klockan 11 iallafall. Ska förmodligen sova kvar imorgon också. Vi har as trevligt och vi ska sova 6 st i våran husvagn. Kommer bli en bastu :)

Hörs imorgon.. Nu blir det partyy!!! :)



Kommentarer
Postat av: Maradona

Party och party

E det inte du som har en sån COOL Farbror---:)

2009-09-06 @ 21:31:14
Postat av: Denice

Hehe, joo jätte cool. du skulle varit med i årsunda. kom till helgen då, sista åkningen vid banan i gävle. Det är KM ;)

2009-09-07 @ 21:12:25
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]