En mysig fredag


Date: 2009-09-19 / Time: 00:34:20
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Idag har jag varit runt till lite salonger och kollat. Sen får vi se vart det leder. Jag håller tummarna!

Sen har jag varit med Jenny och hennes mamma Anita till Ikea och Köpis. Blev rätt mycket shopping idag ändå. Jenny köpte massor med saker till hennes lägenhet, och bra saker ;) Själv fick man vara rådgivare. Jag köpte ett armband. Gillade det jätte mycket. Sen har vi donat och fixat hemma hos henne. Nu är det mycket hemtrevligare och vi har tänt massa ljus och myst.

Imorgon ska jag fixa Lovisas hår på morgonen, vi ska slinga det. Så att det blir lite ljust och fräsht. Sen ska vi ut och plocka svamp och bär. Det ska bli jätte mysigt. Kanske tar med oss lite kaffe och gotta också;) Hoppas bara att jag hittar någon svamp den här gången. Men Jenny hade något dunderställe som vi skulle åka till :)



Nu ligger jag och Matte i sängen och kollar på en film på 4an. Får se hur länge man orkar hålla sig vaken.

Godnatt ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]