Glad torsdag :)


Date: 2009-09-24 / Time: 12:37:38
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag är Wella här och pratar om allt möjligt inom märket. Det är jätte intressant och man försöker att ta till sig så mycket som möjligt. Självklart antecknar jag samtidigt. Just nu har vi lunch efter två timmar på stolar och Wella-tjejen på scen. Klockan 1 ska vi ha modeller. Vi kommer bli indelade i gruppen och få en modell. Vi ska ha Malins mamma Lotta :) Får se vad vi ska hitta på med henne då!

Idag åker vi bil. Eftersom vi slutar 5 idag också, och inte orkar komma hem klockan 8 idag igen så fick vi låna min älskade Majsis bil :) Du är bäst, vet du de!

Ikväll blir det 3 klippningar och ev hockey. Ska klippa Matte, Matte och Tim. Sen skulle Sandra komma upp till oss efter hennes jobb runt 8:) Hoppas vi hinner få boxen idag. Matte har beställt säsongskort på alla hockeymatcher. Så hädanefter kan vi titta hemma hos oss, så att vi slipper utnyttja våra kompisar :)

Blev massa shopping igår. Ska visa er senare. Orkade inte blogga igår. Var så trött när jag kom hem och sen däckade jag precis efter Efterlyst..

Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Du fick lov att shoppa lite innan du drog dig tillbaka för en tid framöver va... ;)

Såg ut som du hade fin utsikt däruppifrån.



Ha det så bra "where ever you are"!!!!!



Kram

Sol Jenny

2009-09-24 @ 20:22:41
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]