Extensions


Date: 2009-09-01 / Time: 13:20:31
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Är i skolan nu och har precis käkat lunch. Blev ost och broccoli soppa, svin gott! Idag har vi extentions. Så nu har vi gott igenom allt om kreatinvax och lite varianter och fått prova att fästa slingor på en varsin docka. Både halva och hela slingor. Får snart se vad som kommer här näst.

Igår hade vi modeller. Så Amanda, Linn och Emma följde med hit. Jag fixade Amanda. För att se processen och resultatet , gå in på Amandas blogg.

Här är några av mina söta små fishes och akvariumet :)


Axel, Snövit och Gullvin


Conny


Doris


Knutte


Lenny


Marty


Morris


Moshi & Doris


Nils


Pinki


Red Danger


Stakarna


Thunder


Tigrarna


Wilton


Vincent


Nu börjar vi igen. Ha en toppen dag!



Kommentarer
Postat av: malin.

hej där ! gick man och ropa denice i falun utan att du hörde. hade du kunnat åka bil med oss till gävle. det måste vart dig jag såg :) med tofs ? :) heejs.

2009-09-01 @ 16:42:17
URL: http://momalolinons.blogg.se/
Postat av: jenny s

hahahah gud vilka roliga namn

2009-09-01 @ 22:25:07
Postat av: Forsberg

haha vilka fina namn!! Doris va lätt finast, men lite besviken, kanske nästa fisk får heta Ebbe, annars köper jag en som får heta det ;) Mahah!

2009-09-02 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]