Desperate Housewives


Date: 2009-09-29 / Time: 21:45:11
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag älskar att Desperate har börjar igen. Det är den bästa serien ever och jag älskar, älskar, älskar den. Just nu kollar jag på avsnitt 23 och 24 börjar klockan 22 :) Dom har jag redan sett. Men nästa vecka börjar det första avsnittet på säsong 6. Men det finns nere nu på Piratebay, så imorgon ska jag titta på de :) Kommer aldrig att kunna hålla mig tills nästa vecka. Så tråkigt bara att Edie har lämnat serien. Hon var så elak och klockren. Men nästa vecka flyttar en ny familj in på Wisteria Lane. Spännande!!! PLUS att vi kommer få reda på vem som Mike gifter sig med. Åh! Hoppas det är Susan! They are ment to be.



Nu ska jag kolla mina favoritbloggar, sen mysa med Matte när han duschat färdigt.

Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]