What a day


Date: 2009-10-19 / Time: 23:52:17
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Nu är vi hemma hos Carran, håret och sminket är borttaget. Så skönt. Min frilla har varit så tung. Hehe
Dagen har verkligen varit jätte rolig. Vi har tagit massa bilder med en systemkamera. Så vi får vänta med alla visningsbilder. Men jag har två till från webcamen. Grazette är ett märke som våran lärare Anna jobbar med och det var också hon som var våran boss idag. Hon bestämde allas hår och makeup. Skit duktig! Alla har varit jätte nöjda och glada. Det är en riktig kick att gå ut på podiet. Jag var med i långhårsgruppen. Sen hade vi blonthår, mörkt och rött hår. Ni kommer få se sen. Har lite bilder från min kamera innan visningen också. Men dom lägger jag in imorgon.




Gårdagen då.
Vi var ju och badade på Sanvikenbadet. Hur kul som helst. Vi hade rejs i röda och samlade vatten i forsen. Sen hoppade vi 5an och åt massa skit :) Sen när vi skulle åka där ifrån stod Jessica och Natasha utanför och rökte och vi andra hade hoppat in i bilden. Så ser dom en skummis som går runt och kollar in bilarna på parkeringen. Han kollade lixom i dom. Sen hoppar dom in i bilen och vi åker iväg. Då kollar vi bak på han innan vi tänker köra där ifrån och då öppnar han en bildörr, stäcker sig efter något och stänger dörren igen. Anders tvärnitar och Matte kliver ur: Du, är det din bil eller? Han säger ja och forsättar därifrån. Skit skumm. Matte märker att något är fel och går efter. Anders hoppar också ur. Killen bara fortsätter och går, med luva och tittar ner i marken. Han håller även handen i fickan där han håller i något. Den jäveln snodde ju något ur bilen. Jessica springer iaf ut och tar regnr på den. Sen åker vi efter killen. Anders ringer polisen och Matte går fortfarande efter och filmar honom och ger även signaliment under inspelningen. Sen hoppar matte också in i bilen men vi kör ändå efter. Sen går killen runt ett hus 2 varv och sedan går han mot parken. Matte och Anders hoppar ur och smyger efter. Hehe Men dom fick inte ta honom sa polisen.

Sen hör vi sirenerna och då fattar väl killen. Han börjar iallafall springa och Matte och Anders efter. Polisen är forfarande kvar i telefon och säger åt Anders att springa i fatt och ta honom. Lite försent kanske.. Killen sprang huur fort som helst. (Typ för livet) Hehe Grabbarna följde ändå efter hur långt som helst. Men hann aldrig ifatt. Så jävla tråkigt.. Vi ville ju verkligen ta den jäveln. Sen mötte vi upp polisen och fick lämna all information. Sen åkte vi runt och letade lite till. Men han var spårlöst. Jävla skit. Om vi bara fått ta honom från början.

Aja, kul var det iallafall. Nästa gång tar vi dom jävlarna direkt. Sen åkte vi hem och gjorde Tacos och kollade på film. VILKEN DAG VA? :) Sen ringde Anna på kvällen och sa att jag skulle vara med på visningen för att Gabbe var sjuk. Det var inte meningen att jag skulle vara med. Eftersom jag har löshår och så.. Men det skulle dom lösa ändå idag och det gick ju jätte bra som ni sett.

Nu är jag sjukt trött i fingrarna och ska mysa med tjejerna och kolla på tv. Här ligger jag och Carran på en madrass och Jenny och Madde i sängen.
Godnatt mina söta. Hoppas ni haft en härlig lässtund :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]