Uttråkad


Date: 2009-10-06 / Time: 13:58:27
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jaa, det är precis så jag känner mig. Det är inte alls roligt att ligga hemma och vara sjuk. Men jag förtjänar det nog. Jag skulle väl kurerat mig för länge sen egentligen, men man vill ju inte missa något i skolan.

Jag har varit till kiropraktorn idag iallafall (pappas kompis Dojan) och vi har knäckt hela min ryggrad och nacken. Känns redan bättre.. men jag har fortfarande ont. Han sa att jag skulle ge det två dagar, och har det inte blivit bättre då skulle jag gå dit och knäcka lite igen.

Men jag hoppas det blir bra av det här. Jag vill ju mer än allt gå på sminkkursen på torsdag och fredag på skolan. Jag måste bli frisk innan de.

Grattis Jenny på namnsdagen föresten!

Nu ska jag återigen gå och lägga mig i sängen och kolla på film och dricka thé.
Krya på mig ♥

And remember this (Love my t-shirt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]