Sängliggandes


Date: 2009-10-05 / Time: 18:09:22
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

Efter lunchen idag började jag må så himla dåligt. Jag har ju varit förkylt och haft ont i halsen i en månad nu och i onsdags fick jag jätte ont i ryggen på vänstra sidan.. Det känns som det är revbenen som är ömma. Och imorse vaknade jag med nackspärr, men det blir ju bättre under dagen iallafall. Sen när jag satt i skolan efter lunchen blev jag helt snurrig och ont i huvet. Sen började jag blöda näsblod (typ 2 droppar, men ändå), som jag gjort endast 2 ggr i mitt liv :( Så nu fick det vara nog. Jag tog min onda kropp med mig och gick till tåget.

På vägen ringde jag till rådgivningen som sa att jag skulle ringa till hälsovårdscentralen, vilket jag gjorde och dom i sin tur sa att jag skulle ligga i sängen ett par dar och ta 1 ipren och 2 alvedon 3 gånger om dagen. Och blir det inte bättre inom 3 dagar, så skulle jag gå in dit på koll. Men jag hoppas att det ska bli bra så fort som möjligt. Vill verkligen inte missa skolan.. Det är därför jag inte har varit hemma heller, fast jag kanske har behövt de. Det kan ju vara en förklaring varför jag inte har blivit frisk. Men nu jävlar orkar jag inte hålla på och snora längre..

Så nu tänker jag ligga i sängen, inlindad i täcket och dricka massor med vatten och ta mina tabletter. Hur tråkigt som helst.. Men jag får se till att titta på nå bra filmer. Nu ska jag se, nya avsnittet av DH, sen blir det SATC filmen.

Så är jag dålig på att blogga, så vet ni vad jag gör.

Krya på mig ♥ ♥ ♥

Här har ni dagens iallafall..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]