Riktiga jävla oldies


Date: 2009-10-14 / Time: 17:45:30
Kategori: Me and friends / 5 Kommentarer

Jag kan inte få nog ♥ Bilderna säger med än miljoner ord. Och tyvärr så finns det inga ursäkter!


Snygga festkläder tjejer ;)


Ja, det går ju inte att beskriva hur fula vi är ..


Dig Anders ska vi inte ens prata om. Men du fick vänner tillslut du också!


Fadi och Apel kom äntligen ut ur garderoben (tillsammans)


Har nog aldrig haft så fina kläder.. Inte sant?


Vad hände?


Lill pullan då!




Fest hos Robban


Hos Tunnans mamma och pappa


Kolla in årtalet?


Jo men jag har alltid älskat att städa!


Tunnan i sitt favorit läppstift


Midsommar -06





Brännbollen under studentveckan



Frida på fest hos Tunnan, kanske 15 år gammal.


Tunnan, det är match förfan!!!!


Nina och Ella hade ett förhållande under den här tiden ..


Dom åt av samma tomat och ...


.. Dom kunde verkligen inte hålla händerna ifrån varandra.

Johanna Forsman kan nog berätta själv varför hon står med farbror polis!?


Nyår 04-05. Matte och jag hade varit tillsammans i 1 månad. Jag och Sandra var 15 år.



Apel var otrogen mot Fadi under åreresan. Sen blev det Tony och han efter de. Så snygga tillsammans!


Lillskitar!


Det går inte att beskriva denna bild.


Här fyller jag 18 år.


Då ville Sara ta all min uppmärksamhet och berätta att hon är starkast i hela världen.


Vem härmade vi? Hmm...


Här var dom forfarande ett par ..Still happy :P

Min tattoo uppritad på frihand av Danne.


Och här var konturerna gjorda.


På Jennys 18 årsdag


3 skabb, men en fin vänskap :)


Här kommer det lite midsommar bilder från -07..

Tyckte du Nina sprang roligt Frida?


Sandra kom knappt en meter innan hon ramlade.


Hoppa säck.. Ser ut att gå bra va?


Törstig Nina? Så grymt sugen på Cristians drink ..

Hahahaha Gamla Hangloose..


Sandra i sin page ;)


Apel frisserar Åke i Åre -04


Ska vi ens prata om min hårfärg? Näe jag vet inte vad jag tänkte!


Haha, Kolla in kommentaren i bubblan. Typiskt Tunnan!! Här går Matte i 8:an! Lilla plutt


Anders, du ska bara vara glad att jag tog med EN


Sandra, förlåt.. men jag var bara tvungen:) Hahaha sötis


Jossan... Amanda... känner ni igen honom?


Tunnan 18 år.


Gänget ute och festar .. Inga kommentarer

Dj Apel


Här är jag 16 år och Matte 19, sommaren -05.

Enjoy. Haha, jag och Sandra håller på och dör iallafall. Alla bilder kommer direkt från Tunnans dator.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fyy faan vilka sköna bilder!!

2009-10-14 @ 18:23:29
URL: http://hannabjorklund87.blogg.se/
Postat av: Forsberg

hahahahah aaaas bra :D tur att du hann få undan dom från face ;)

2009-10-14 @ 20:10:57
Postat av: Nina

Nu har jag kommenterat fel 2 ggr.. men nu blir det rätt.. alltså jag smäller AAAAAAV!!! HAHAHAHAA :)

2009-10-15 @ 00:26:24
Postat av: Frida

HAHAHA Ja skrattar ihjäl mig vad har han för hemska bilder på datorn???????????? HAHAH!!

2009-10-15 @ 02:24:13
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: Mandy

Aaaah jag hatar dom där bilderna sen tunnan fyllde år mäst i hela världen! Tror jag aldrig varit så jäkla ful nånsin

2009-10-26 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]