Pontus blev så överaskad


Date: 2009-10-17 / Time: 11:46:12
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Det var verkligen lyckat igår. Hur roligt som helst. Pontus hade ingen aning. Tyvärr var jag inte med när han klev in på festen och alla skrek grattis. Jag skyndade mig direkt hem från praktiken (slutade 6) sen skjutade Jessica och Natasha ner mig. Tack för det, annars hade jag fått gått i regnet. Vi fick jätte god mat (spett, tzatziki, klyftor och sallad) och en välkomstdrink. Sen var vi kvar där till strax efter 12. Mötte upp Malin och Sara där nere. Vi hade sjukt kul igår. Vilket gäng vi var där nere. Älskar när det bli att man sitter runt ett stort stort bord och alla sitter med och bara har hur kul som helst. Blev rätt mycket bilder igår. Malin tog mest tror jag :)

Ska precis springa iväg nu, pappa ringde precis.. Vi ska till Tennstopet och äta. Ååh, då ska jag ta Ceasarsalladen. Muuums.

Lägger in bilderna så fort jag kommer tillbaka. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]