På minutern


Date: 2009-10-09 / Time: 11:42:27
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Igår slutade vi 5 i halv 3 (egentligen 3) och då missade jag vårat tåg precis, som gick 15.28. Men så tänkte jag att om jag skulle åka med Sara till Hofors (där hon bor) och hoppa på tåget där. Och det tar ju typ 5-10 min extra med tåget. Så då tänkte vi att vi skulle hinna de.. Men när vi kommer ut på R80 så hamnar vi bakom världens segproppar och sen en traktor.. Sen var helt otroligt! Allt för att förstöra för mig. Men vi hann precis precis på minutern. När vi svängde in mot stationen så stog tåget där. Jag kuta ut ur bilden och sprang in i tåget. Fyfan.. vilken stress! Men jag hann! Annars vet jag inte vad jag hade gjort.. Hehe! Tack Sara :)

Linda varit hur snygg som helst i håret igår. Vi klippte 1 cm kort på ena sidan bak till örat, sen sneddade vi ihop det med det långa på andra sidan. Förstår ni? Typ såhär.. Fast linda har ner till axlarna på ena sidan ;) Snyggt! Du kommer rocka Carlings kick-offen ;)



Sen igår träffade vi Cajsa som är hemma och hälsar på. Hon skulle bara varit i Gävle igår. Men nu visade det sig att hon även skulle stanna helgen ut :) Så himla roligt.. Vi var hos Jenny först sen gick vi till Interpool.


Kommentarer
Postat av: Linda

yraaaaah! I like it a lot! tim är inte övertygad, men han tål ju nte förändringar :P han kommer väl ikapp, nån dag, haha! tack för att du gjorde mig snygg :P

2009-10-09 @ 17:38:37
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]