My boots are made for walking


Date: 2009-10-28 / Time: 12:34:11
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hade ingen tid för bloggning igår. Fixade Ewe och Lovisa på skolan och båda blev supersnygga. Jag ska ju ha Ewe till FC-provet nästa tisdag. Då ska jag göra röda slingor på henne och igår gjorde jag henne bläcksvart över hela håret. När jag kom hem gick jag och Matte på en lägenhetsvisning med det blir inget där eller. För mycket pengar och för mycket att göra. Sen åkte jag hem och gjorde lite god mat och Frida och Jenny kom hem till mig. Jag hjälpte Frida med hennes dräkt till på lördag. När vi var klara åkte och och Jenny hem till min mamma, sen pappa och sen hem till hennes mamma och letade efter massa Halloween prylar. Fick med oss massa bra grejor :) Så nu är det bara att exprementera lite, sen ska nog det där blir hur coolt som helst.. Visst Jenny?

Nu är jag i skolan och har precis ätit. Blev färdigmat idag (inte så gott). Men jag blev mätt iallafall. Idag är jag assistent och ska ta tillfället i akt och träna på Kortafton till FC-provet. Jag är faktiskt nervös, fast det inte är så viktigt som man kan tro. Vi gör ju provet för att vi ska få träna inför Gesällprovet om 1,5 år och för att vi ska få veta vad vi behöver träna på tills dess och så. Men ändå.. Man vill ju göra så bra ifrån sig som man bara kan.

Ikväll ska jag sova kvar här, hos Carran. Vi ska göra massa myssaker och umgås. Ska bli jätte kul. Det är ju knappt en vecka kvar nu bara. Sen splittras vi ju :( Kommer sakna er tjejer världsa mycket!!!

Idag har jag på mig dom nya bootsen, dom är hur sköna som helst och jag är snart lika lång som en giraff ;)
Ha en bra dag. Massa kärlek ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]