Min dag


Date: 2009-10-26 / Time: 19:40:39
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

http://gd.se/lucia2009 här kan ni gå in och rösta på årets lucia och självklart ska ni rösta på min lillasyster Josefine.



Idag har vi haft ekonomi på skolan igen.. Piss tråkigt. Men vi har pratat mycket om annat och fikat också. Sen kom till min förvåning Macko, Alex och Fäger och hälsade på Malin och mig på skolan. Riktigt roligt.. Så visade Malin runt dom i våra fina lokaler och framför allt dockrummet, där Alex fick se sina tvillingar :P Sen gick dom runt lite på stan tills vi slutade och vi åkte bil med dom hem. Så skönt att åka bil. Det går så mycket fortare.

Imorgon ska vi åka bil igen. Ewe och Lovisa ska följa med till skolan och vara mina modeller. Det kan behövas om man säger så :P Närå tjejer! Men då åker vi i Ewes bil iallafall och Malin och Elin kunde också åka med. Perfekt ju!

Har precis sett nyaste DH!! Så sjukt bra och spännande. Vill bara titta på 100 avsnitt i rad. Blir så arg när det är slut och så vet man att man måste vänta en hel vecka tills nästa :( Bill är här nu och kollar på hockey med Matte. Trevligt.. Ska vara lite social nu..

Men innan kommer det en dålig dagens. Hade så bråttom i morse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]