Mer Idol


Date: 2009-10-04 / Time: 14:03:35
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

För er som missade stackars Camilla som misstolkade situationen i Idol, kolla in det här!


På tisdag börjar även ett program som jag tänker följa, klockan 20.00 på tv4+. Det är ett skönhets operationsprogram :) Jätte intressant!

Matte har dragit till Anders och jag sitter och väntar in Fäger. Slarvade bort min mobil igår, men som tur var så hitta Robin den. Vilken ängel! Han skulle komma och lämna den, hur gulligt som helst. Så drygt att inte ha någon telefon.. Jag vill ju ringa Jenny! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]