Sko tips


Date: 2009-10-07 / Time: 21:57:50
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu är jag hemma från en supermysig kväll med tjejerna.. och Ante var också med! Vill gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska upp så tidigt imorgon. Men nu när jag kom hem så är det Mamma mia på Canal +. Och den älskar verkligen jag. Så jag tänkte kolla klart på den. Sen blir det sängen.

Tänkte tipsa er också med en jätte bra hemsida VIVISTYLE
Dom har jätte bra skor och andra grejer också. Dessa finns bl.a. ;) Som kanske är hur snygga som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]