Make ME up


Date: 2009-10-08 / Time: 16:06:22
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har vi ju som sagt haft Makeup i skolan. Jätte roligt har det varit. Först gick vi igenom grunderna och så. Sen delade vi in oss i två och två och sminkade varandra. Och för att framhäva ögonen som mest så skulle vi ta motsatsen till ögonfärgen vi ville förstärka. Så eftersom jag har grönbruna ögon så ville jag framhäva det bruna för en gångs skull. Så det blev blått för mig. Sen satt vi på lite lösögonfransar på slutet. Blev skit snygga. Men jag trivs ändå inte i blått ja. Men det är roligt att testa ändå. Eve fick orange ögonskugga, eftersom hon har blåa ögon ;)

Nu ska jag färga och klippa håret på Linda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]