Lunch time


Date: 2009-10-05 / Time: 12:24:58
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag blev det buss till Falun istället för tåg. Det tar en halvtimme länge och det går knappt att sova. Det suger! Fick äta frukosten i klassrummet och idag har vi People skills. Har lekt två lekar innan lunch. Den första leken gick ut på att rita av alla i klassen, utan att titta ner på pappret när man ritade. Alla blev as fula och konstiga :) Sen skulle man säga ett posivit ord om var och en i klassen. Så fick man skriva upp det positiva orden om sig själv på en JAG ÄR lista.

Jag är:
Söt
Glad
Snygg
Fin
Rolig
Duktig
Glädjespridare
Och återigen rolig och glad ;)

Härliga tjejer man har i klassen eller hur? Som tycker så om en :) JAG älskar er!

Har varit och köpt mat idag, åt en supergod Ceasersallad. Det är bland det bästa jag vet alltså. Sjukt gott!


Kommentarer
Postat av: Sanna och Jenny

Du är också: en jätte bra kompis, som är angagerad och lyssnar! MOOOSHI, puss

2009-10-05 @ 17:01:46
URL: http://sannalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]