K som i Kalle A som i Anders O som i Olle S som i Sandra


Date: 2009-10-22 / Time: 10:46:26
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej på er skitkorvar. Nu sitter jag i skolan.. Har en liten rast nu, själv :( Vi har kunder idag. Imorse var vi 4 st, på 8 kunder. Alltså.. 2 försovningar och resten sjuka :( Kaos! Men nu har allt löst sig.. (tror jag) Vi får jobba arslet av oss och avboka 2 :( Och alla är inte sjuka heller.. Så dåligt!! Men men

Nu ska jag dricka lite kaffe. Har redan hunnit med två klippningar, sen efter lunch har jag en till :) Bara tjejer idag.

När jag kommer tillbaka till Gävle idag vid 5 så ska jag klippa Sarahs mamma Anne. En snygg page blir det nog :P Sen vill jag träffa Lovisaaa!! Hon har kommit hem och gud vad jag har saknat henne.

Vi hörs sen Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]