Jag är vaken


Date: 2009-10-13 / Time: 11:37:07
Kategori: Me and friends / 3 Kommentarer

Sitter vid datorn nu med en rejäl frukost, vaniljyogurt med solrosfrön, sportmacka med ost och ett glas apelsinjuice ;) Tur att vi har en boxer alltså. Det är ju bara  s k i t på tv annars. Men nu finns det lite filmer att välja mellan. Det är så tråkigt att vara hemma :( Jag hade sett fram emot skolan den här veckan, eftersom jag var sjuk förra. Och så händer det här med foten? Orättvist!

I eftermiddag ska vi på kalas, Mattes lillasyster Emelie fyller 21. Får ringa efter specialstyrkan för att kunna frakta mig;) Närå! Men jag får väl hoppa på ett ben. Det tråkiga är att det tar sån lång tid innan det blir bra. Spyyr

Gamla godingar

Det här kanske var i sjuan. Då var det fest på 71an varje helg ;)


Ettan på gymnasiet. Trion samlad


Under inspelningen av Lusitania, här gick vi i tvåan.


Ella och jag på fest. Jag gick i ettan.


Åre -04. Utklädda, Ladys Night. (Malin, Fadi, Sandra, Apel, Nadina, Tony, Frida och jag)


Frida och Sandra, och Leo i magen ;) Leo är idag 3 år.


Jag och Frida 15 år. Det är sorgligt att vissa fortfarande har din kombination av hårfärg där Frida.


17 år gamla, på fest för första gången med bruna linser ;)


Skolavslutningen i 9an.


Skolavslutningen slutade så här ;)


Amanda gravid.


Förfest i Sätra. Ja, någon som ser en likhet? ;)


Jenny släppte en singel. Som sålde som smör ;)


Hon satt i finkan i 2 månader för stöld.


Där fick hon äta god mat :)


Sen hade vi en fest för henne när hon frisläpptes ;) Skönt att ha dig tillbaka!


Nu är hon pokerproffs och drar in miljoner.


Gamla laget, typ 12 år.

Nu orkar jag inte mer. Vi hörs senare. Hoppas något kort glädjer dig ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAHHAHAHAHAHHAa XD

2009-10-13 @ 11:47:48
URL: http://moooshi.blogg.se/
Postat av: forsberg

hahaha jag dör! jag som precis satt och tittade på gamla bilder igår. men kanske inte så gamla! haha

2009-10-13 @ 12:35:30
Postat av: Frida

haha flashbacks!!! vi var så smååå :D

2009-10-13 @ 12:36:18
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]