Hungrig som en *PIP*


Date: 2009-10-01 / Time: 18:12:01
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Sitter hemma hos Jenny i Haga nu och väntar på att du ska bli klar. Sen ska vi åka och fixa lite saker. Sen ska jag ju som sagt fixa håret på Patten. Vill ju se idol ju, men glömde att det är hockey idag och Matte skulle ju se de. Får bli till att titta på det i sovrummet då. Heheh


Jag är svinhungrig. Ska handla en lite sväng innan jag åker hem också. Sen blir det MAAT
Rinde Emil idag också föresten. Det var så länge sen vi hördes eller hittade på något. Får se om det kan bli ihopstyrt något ihelgen då.

Vi höres sen gobitar

Blogg listad på Bloggtoppen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]