Hej och godmorgon


Date: 2009-10-04 / Time: 12:27:23
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Vi har vaknat, ätit frukost och städat upp i lägenheten. Vi festade ju hos oss igår och vi hade jätte trevligt. Det var ju Tequila race här igår.. Shit va ni drack!! Själv kan jag inte dricka de, jag har missbrukat det och jag vill inte ens lukta på det. Usch.

Nu sitter jag och tittar på Idol repriserna och Matte sitter vid datorn och pratar med Anders i telefon, dom är så störda. Dom pratar om att dom skulle kunna skita i alla födelsedagar, även sina egna. Hehe. Att fylla år är det roligaste som finns. Klockan 4 idag så ska ju vi på kalas, Erik fyller år. Då blir det massa mat och godsaker som är det bästa när någon annan fyller år :)
Såg att det var kanelbullensdag idag också. Då kanske man får äta en sån också :) Det är ju så gott med färska bullar.

Det är ju tråkigt väder idag igen, så vi kommer bara vara inne och slappa innan vi sticker iväg.

Här kommer det lite bilder från igår ..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]