Hårvisning


Date: 2009-10-19 / Time: 18:17:02
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Hej alla. Har varit så sjukt stressigt hela dagen. Har inte tid att bestätta allt än. Vi är i Borlänge på Grazette visning och JAG är modell. Med nåra i klassen och massa andra. Hur kul som helst. Så vi har hållt på med alla modeller hela dagen och vi har även varit med och färgat alla och så. Nu är jag färdig och vi håller på och över att gå på podiet. Det är sjukt kul.. Men jag är jätte nervös.. Ni vet, tänkt och ramla? Peppar peppar ta i trä.

Så här ser jag ut just nu



Önska mig lycka till.. Nu kör vi.

Nu får veta mer sen.. Och allt som hände igår :) Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

wow, snyggt! ;) Lycka till! Puss

2009-10-19 @ 19:05:15
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]