God frukost till DH


Date: 2009-10-12 / Time: 12:34:03
Kategori: Outfits / 1 Kommentarer

Har så himla ont i foten, svullnaden har dock gått ner lite så nu ser det inte ut som en boll. Ringde rådgivningen och dom tror att det är en vanlig vrickning. Alltså, jag behöver inge krycker (Tur). Jag ska vila foten i två dagar, sen kan jag börja stödja mig på den när jag går. Fast det gör jag ju nu också. Annars måste jag ju hoppa på ett ben. Hehe

Har plockat och donat lite i lägenheten idag.. Vaknade vid 11. Har inte ätit frukost än, tänkte göra det till nya DH avsnittet som är på nedladdning. Sen skulle Sandra och Sanna komma förbi och tycka synd om mig :) Hehe

Jag och Amanda pratade om Halloween igår. Vad man ska vara och så? Jag vill minst gå på 3 HW fester. Sandra och Tunnan ska ju ha en av dom (Highschool tema). Undra vad man ska vara då? ;) Sen ska jag och Mandy nog vara Bunnys i år igen. Fast knallrosa kanske? Ville ju vara det förre året. Men det slutade med svart ändå! Sen har jag inte bestämt vad jag ska vara mer. Det är skit roligt att kolla ut kostymer. Jag älskar att klä ut mig..

Här kommer lite vimmelbilder får lördagsens bravader. Trodde inte att jag var med på så många ..








Jag ser helt dyngfull ut. Men men.. Skiter man väl i ;)


Kommentarer
Postat av: linda

hade så sjuuukt kul! och fick mycket fina komplimanger om både frisyr och hårfärg.. :D

2009-10-12 @ 15:25:58
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]