♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Date: 2009-10-14 / Time: 11:18:41
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Godmorgon! Farmor har precis varit här med lite mat. Sen har hon hjälpt mig att putsa fönstrerna och min spegel i sovrummet. Dom såg ju ut som skit, eftersom jag är så dålig på att putsa. Det blir bara ränder och suddigt..

Foten blir bara bättre och bättre. Det är så skönt. Imorgon blir det skola iaf :) Wooho!

Just nu sitter jag och äter frukost och kollar på en Johan Falk film. Dom är ju så bra! Fast Frank är bäst i filmerna :)

Kolla in min babe. Älskar det här fotot :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]