Alltså, jag och pizza beställningar!


Date: 2009-10-25 / Time: 20:06:42
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

Jag är helt otrolig.. Jag är sämst på att ringa och beställa pizzor.

Nyss ringde jag till La Familia och skulle beställa,
"Hej, jag skulle vilja ha en Ciao Ciao och en Capriccosa med champinjoner".. (Tystnad)..
Bara det att Capriccosan bara innehåller skinka och champinjoner redan. Jag skulle ju ha Salami utöver.. Haha .. Både pizza killen och jag börja as garva. Jag menade självklart salami.

Samma en gång förut.
Ja ba: Hej, det är Denice ... (lång tystnad) Ja, ja skulle vilja beställa två pizzor..
Haha.. Skiter väl han i vad jag heter.. Heh Så typiskt mig

Nu ska ja gå ner och hämta dom iaf :P


Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja de glömmer jag aldrig, när du ringde peggys o presenterade dig!!! haha

2009-10-25 @ 20:49:39
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: Josse

nu har jagkommit ut i GD:s tidning så bara att länka :D

2009-10-26 @ 10:04:49
URL: http://josefineskold.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Du är bara för skön du!

Fy va trist livet kommer bli när jag ínte får min dagliga dos av Denice el Gabbe kommentarer. Tur att i alla fall du har en blogg :)

Kram

2009-10-26 @ 20:54:15
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Kommer jag aldrig glömma, hur kul som helst! haha

2009-10-27 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]