2 x Denice Sköld


Date: 2009-10-13 / Time: 00:14:34
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu är filmen slut och vi ska göra godnatt. Ja, iallafall Matte :) Jag tänkte sitta uppe ett litet tag till. Filmen var jätte bra och lite läskig. Vill se nästa snart..

Men imorgon blir det The Notebook. Jag och Matte ville egentligen se det idag, men vi glömde ladda ner den. Så jag får göra det imorgon istället.

Nyss var det ett freak som skrev till mig på Face och frågade om jag hade ringt han. Jag var inte änns vän med han, 45+ och ryss som jag aldrig sett i hela mitt liv. Tror inte att det var jag va?! Allvarligt.. Vad är det för fel på folk?

Medans jag skriver nu så kollade jag Face igen. Han har skrivit tillbaka. Han hade ett missat samtal från en Denise Sköld i från Malmö. Wierdo? Jag hade ingen aning om att det fanns en till Denise Sköld. Som tur var så stavades hon med S, så man fick någonting i fred iaf ;)

Nu ska jag kika runt på mina favoritbloggar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]