Stress & stressssss


Date: 2009-11-02 / Time: 19:05:41
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej allihopa! Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt dåliga bloggande. MEN jag har haft så mycket (eller rättare sagt) HAR så mycket att göra just nu.

Helgen har varit helt underbart klockren. Både Highschool festen och Sandra och Tunnan och Halloween festen på Engeltofta. Har inte ens laddat upp bilderna på facebook än :( Ska göra det först, innan jag lägger in några på bloggen. Så antingen får ni kolla där, eller så får ni vänta :)

Igår låg vi i soffan as bakis och Sandra, Madde och Rickard kom förbi och kollade på en skräckfilm, Paranormal Activity. Svin äcklig. Men jag trodde inte att jag skulle få svårt att sova.. Men det hade jag :( Usch va äcklig den var om man tänker efter. Just vid stunden tyckte jag inte att den var så farlig.. Men man satt ändå på helspänn. Bra film iaf!

Sen har jag ju FC-provet både idag och imorgon. Har varit nervös hela dagen.. Man vill ju göra så bra ifrån sig som möjligt. Vi började med Fri Dam idag, då klippte jag Frida. Sen en gråhårsfärgning, då färgade jag en kund som jag haft en gång tidigare och det kändes jätte bra. Sen var Långhårsuppsättning mitt sista prov för dagen och det kändes också bra :) Ni kan gå in på Frida och kolla in frisyren (den kommer upp) och även några bilder från i lördags.

Imorgon väntar Folieslingor som jag ska göra på Ewe. Röda slingor ska vi göra, med Magma. Sen har jag en Herrklippning med finish och slutligen Kort Fest. Då ska jag rulle upp en korthårig Ulrika med curler och clips lockar. Sen ska jag styla det utan ett endaste hårspänne. Det ska bli roligt :) Vi har iallafall provat en gång tidigare och då gick det ju bra:) Får se bara vad domarna tycker.

Är iallafall helt helt slut nu och ska lägga mig på soffan och kolla på DH. Vi hörs söta!


Kommentarer
Postat av: Lovan

vi måste ses i vecka söthjärta

2009-11-02 @ 19:57:19
URL: http://lovisaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]